תפריט ניווט

תרגום נוטריוני למטרות שונות ליישום פרוצדורות עסקיות בחו"ל

כתבות וטיפים

מעת לעת אנו מוצאים את עצמנו  נוסעים לחו"ל למטרות שונות. הנסיעה הפשוטה ביותר היא נסיעת תייר משום שלא נדרשת עבורה התערבות של נוטריון. האזרח, מצויד בדרכון ובמסמכים שהוא הדפיס באינטרנט המעידים על שריון רכב או חדר במלון, עושה את כל ההסדרים שלו ממחשבו הביתי וזה הכל. לעומת זאת, נסיעת עסקים בה עומדים לרכוש נדל"ן, להחתים חברה בחו"ל על הסכם עסקי ארוך טווח או לחתום על אחת כזו אינה מסתיימת בעשרה ימי טיול ובצ'ק אאוט בליווי החדרנית במלון. מדובר על הסכמים ארוכי טווח, בין משום ששווי הרכוש יקר ומצריך תקופה ארוכה של סילוק תשלומים (למשל בנדל"ן), ובין משום שזו עסקת-אמון בה הצדדים עומדים להיות שנים רבות בקשר ולספק פרנסה האחד לשני. במקרים כאלה, הדרכון לבדו אינו מספיק ויש צורך להצטייד במסמכים רשמיים שעברו תרגום נוטריוני והוטבעה עליהם אפוסטיל.

אפוסטיל נוטריוני – המפתח לעסקאות ובניית אמון בחו"ל

כאשר אתם מתחייבים לרכוש נדל"ן בחו"ל או לעשות עסקאות בהן תתחייבו לספק משהו לצד שגר בחו"ל (בין אם אלו מכירות ובין אם אלו מוצרים שאתם שולחים אליהם כספקים) אתם תצטרכו, בנוסף לדרכון, מסמכים שעברו תרגום נוטריוני המסמיך אותם לשימוש בעסקאות שלכם. בתחום העסקי מאד מקובל לספק אישורים על ניהול חשבון הבנק, על תזרים המזומנים החשבון, על הוכחות שיש לכם קהל מכירות רחב בישראל, אם המטרה היא ייצוג של החברה מחו"ל בארץ, ועל היקפי המסחר של העסק שלכם בימי העבר. חלק מהמסמכים הללו מסופקים על ידי הבנק בו מתנהל החשבון העסקי וחלקם באמצעות מסמכי תאגיד מרובים, המתורגמים לשפת היעד. כאשר אפוסטיל מוטבע על אותם מסמכים, מזכירות בתי המשפט במדינת היעד תוכל לערוב לאזרח שחותם אתכם על העסקה – להתהוות בטוחה שלה. הדבר מתאפשר לה על בסיס אמנות בינלאומיות עליהן ישראל חתומה עם מדינות רבות במערב ובאזורים אחרים.

סוגי מסמכים שניתן להסמיך אותם לשימוש בחו"ל באמצעות תרגום נוטריוני לעסקים ונדל"ן

אישור ניהול חשבון בנק – אישור שיש לכם חשבון בנק בישראל והוא מנוהל בסניף הבנק בו אתם חברים.

דפי תזרים מזומנים – דפי בנק המעידים על תזרים מזומנים בחשבון שלכם ובקרנות וקופות שונות לצידו.

חוזים שנחתמו עם לקוחות בתוך ישראל – נהוג ליישם תרגום נוטריוני על כמות גדולה של חוזים כאלו כדי להציג לבאי כוחה של הנהלת החברה בחו"ל, עמה אתם עומדים לעשות עסקים, שיש לכם תנועה יפה של לקוחות בישראל.

מסמכי תאגיד – קבלות וחשבוניות וכל מסמך אחר שסיפקתם ללקוחות שלכם בעבר. בדומנה לחוזים מול לקוחות. גם כאן המטרה היא להראות לגורמים עסקיים בחו"ל שיש לכם ביקוש ועל כן, כדאי לעשות אתכם עסקי ייצוג בישראל.

הסכמי מכירה או קניית נדל"ן – חוזי הנדל"ן שלכם שסוכמו עם מוכרים או קונים בחו"ל.

לכל המסמכים הללו ניתן לספק תרגום נוטריוני יסודי עם חותמת אפוסטיל המאפשרת את שימושם בחו"ל!

 

חליפות חתן קלאסיות ורומנטיות

תפריט ניווט פורטל חתונות ואירועים כתבות וטיפים גן אירועים בורג' בנימינה לירז פיינמן מאפרת כלות מקצועית חליפות חתן קלאסיות ורומנטיות – איך ליצור מראה מושלם

קרא עוד »

תרגום נוטריוני למטרות שונות

תפריט ניווט תרגום נוטריוני למטרות שונות ליישום פרוצדורות עסקיות בחו"ל כתבות וטיפים גן אירועים בורג' בנימינה לירז פיינמן מאפרת כלות מקצועית מעת לעת אנו מוצאים

קרא עוד »
גן אירועים בורג' בנימינה
גן אירועים בורג' בנימינה