איפה ניתן למצוא שמלות כלה צנועות?

גם בעידן המודרני של ימינו בו ניתנת במה לעיצובים מיוחדים וחושפניים קיים ביקוש לשמלות כלה צנועות יותר שכן משאירות מקום לדמיון…

כאשר מדובר בשמלת כלה בערב החשוב בחייהן אל מול עיניהם של אורחים רבים חשוב לכלות רבות להיראות הכי יפות שאפשר אך בהתאם לכללי המוסר ולעקרונות עליהם לא תוותרנה.

יש ביקוש רב לשמלות כלה צנועות

מעבר לכך שיש כמובן ביקוש לשמלות כלה צנועות גם במגזר הדתי בו הצניעות משמשת נדבך חשוב ביותר בחייהם של אלו המשתייכים אליו.

שמלת כלה צנועה צריכה להיות עפ"י כללי העיצוב המאפיינים שמלות כלה אך יחד עם זאת לא להיות חשופה יתר על המידה או בכלל לא, תלוי ברצונה של הכלה.

שמלות כלה צנועות אמורות לא להדגיש יתר על המידה את קווי מתאר גופה של הכלה אך יחד עם זאת להיות אופנתית ומודרנית לפי רוח התקופה ולא בגזרה מיושנת ולא אטרקטיבית.

רוב המעצבים במובחרים מציעים מבחר של שמלות כלה צנועות

מעצבי שמלות כלה רבים מציעים בקולקציית שמלות הכלה שלהם גם שמלות כלה צנועות ויש אפילו מעצביים או סלוני כלות שעיקר עיסוקם הוא בתחום זה.

אם את מחפשת שמלות כלה צנועות אך עדיין יפות ונשיות שיקנו לך מראה קלאסי ואלגנטי וישמרו על המראה הצנוע אותו את מבקשת, הקפידי לומר זאת כבר בפגישה הראשונה עם מעצב שמלות הכלה.

שמלות כלה צנועות מאופיינות בשימוש בבדים לא קופים כאשר ברוב הפעמים התחרה היא מעל בד ולא על הגוף עצמו כמו במקרים של שמלות כלה חושפניות.

לרוב, שמלות כלה צנועות תהיינה בעלות שרוולים ארוכים או בגובה שלושה רבעים ממנו כאשר החלק העליון באזור החזה אינו כולל מחשוף ברוב הפעמים או מחשוף קטן ולא עמוק.

ייתכן שימוש בעליונית מעל השמלה עשויה מבד משי עשיר או מפרווה, תלוי בעונת החתונה וזאת בדרך כלל מקנה לשמלה מראה מסוגנן ואלגנטי במיוחד.

גם בשמלות כלה צנועות משתמשים בסגנונות עיצוב כמו בשמלות הכלה הרגילות כאשר נותנים במה גם לקישוטים ועיטורים שיקנו עניין וייחודיות לשמלה אך חשוב לזכור לא להפריז בעניין הקישוטים אם מוסיפים גם תכשיטים למראה הכולל.

חשוב לציין שתחום זה השתנה מאוד עם השנים ורוב המעצבים רכשו ניסיון עשיר בעבודה עם כלות מהמגזר הדתי או לחילופין כאלו שרצו רק שמלת כלה צנועה.

והכי חשוב זכרי! גם אם התגובות תהיינה שבחרת בשמלת כלה פשוטה או צנועה מידי בסופו של הדבר את הכלה ואת בוחרת את מה שמתאים לך להשקפת עולמך.

אם תאהבי את המראה שלך בתוך שמלת הכלה את תיראי קורנת וזוהרת מה שעוד יותר ייתן לך את המראה הנשגב לו ציפית!