כיצד משלבים פרחים בחתונה?

קשה לדמיין אירוע אביבי ופרחוני יותר במהותו מאשר חתונה. הרי חתונה מדברת על הקשר המיוחד שנרקם בין שני בני זוג שהגיעו לפרקם, שבוחרים לשלב ידיים ולקפוץ ביחד המשך חייהם המשותפים ביחד.

מה מסמל זאת טוב יותר מאשר לבלוב של שתילי הטבע, פריחת הדשא והעצים, וכמובן פרחים בשלל צבעים, מינים, מרקמים וגדלים?

לכן, אין זה פלא שכל חתונה המכבדת את עצמה מיתעטרת בפרחים מכל הסוגים, שממלאים תפקידים רבים ומגוונים באירוע.

שביל הפריחה : אך מנצלים את יופיים הטבעי של פרחים כדי להעצים את השמחה שלכם?

לפרחים יש יוקרה, יופי והדר טבעיים שבוקעים מהם והלאה. הם משדרים קיציות, חופש, שלווה ושלום, בעזרת ריחות המור המבושמים והעדינים שהם מפיצים.

וזאת עוד לפני שדיברנו על יופיים המהמם – נדמה שיש פרח בכל צורה, צבע וגודל שאפשר לדמיין, ואף יותר מזאת. לעיתים הם נראים כאילו עוצבו בידי יד אומן

במיוחד עבור החתונה שלכם!

בעוד שבחירת הצבעים הספציפית תענה בעיקר על הטעם האישי של כל אחד ואחת, האפשרויות הן אינסופיות.

חנויות פרחים יוכלו לספק לכם סידורי פרחים שיעטרו את החתונה שלכם בכל דרך שתרצו – כסידורי פרחים מהודרים על שולחנות האוכל, כקישוטים על פאות הגן או האולם, והאפשרויות עוד רבות.

לדוגמא, תוכלו לעצב חופה משלכם בעזרת זרי פרחים מהממים שיספקו עבורכם את קורת הגג המושלמת בזמן שאתם נשבעים את ליבכם זה לזו. אפשרויות נוספות הן, למשל, שביל עלי כותרת עבור הזוג הצעיר העושה את דרכו לחופה, וכמובן – קישוט רכב החתונה בסרטים, בזרים ובפרחים רבים.

חנויות פרחים מספקים משלוחי פרחים פתח תקווה וכל הסביבה, כך שאם האירוע שלכם בקרבת מקום, אל תהססו!

הפרחים עושים את האירוע, ויקפיצו אותו כמה רמות למעלה על מנת שזה יהיה ערב שתזכרו ותתגעגעו אליו כל חייכם. משלוחי פרחים פתח תקווה יגיעו עד אליכם עם התוצרת הכי טובה שיש, באריזה מושכת ונעימה שכמובן, עושה כבוד גדול לפרחים הנמצאים בתוכה – כי כשהטבע כל כך יפה, כל מה שצריך לעשות זה לא להפריע לו.