תקליטנים מומלצים לחתונה

DJ לחתונה – כיצד מארגנים אירועים כגון חתונות בשנת 2012 בארץ?

בדרך כלל כאשר אנחנו מחליטים להתחתן, אנחנו קובעים את תאריך החתונה למספר חודשים קדימה.

מרגע זה מתחיל תהליך ארוך ומייגע של הכנות, פניות לאנשי מקצוע, חיפוש שמלת כלה, טבעות נישואין ועוד אלף ואחד דברים.

בתאריך הקבוע כל האורחים מתכנסים באולם האירועים או גן אירועים שבחרתם לקיים בו את החתונה שלכם, וכאן מתחיל החלק החשוב ביותר, רגע אליו התנקזו כל ההכנות והדאגות שלכם, מסיבת החתונה עצמה מתחילה.

ההרגשה הכללית של האורחים בחתונה מורכבת מהרבה גורמים שונים, אך אפשר להגיד בביטחון רב שאחד הדברים המשמעותיים והמשפיעים על הצלחת האירוע (אם לא המשפיע ביותר), זהו נושא המוזיקה והריקודים בחתונה.

למה הזמנה של DJ לחתונה היא כל כך משמעותית להצלחת כל חתונה?

מובן מעליו שהאנשים שבאים לחתונה בתור אורחים, באים קודם כל בשביל לשמוח בשביל הזוג הנישא. כבודו של אוכל המוגש במהלך החתונה או בקבלת הקהל לפני תחילת החתונה במקומו מונח, אך מה שייזכר בעוד חדשים ושנים, אלו הן הרגשות שהיו לכם כאשר רקדתם בחתונה ושמחת ביחד עם החתן והכלה, ולא הרכב המנות ומחיר היינות שהוגשו בחתונה.

האיש שמתפעל את כל נושא המוזיקה במהלך מסיבת החתונה, זהו התקליטן. כאשר מזמינים DJ לחתונה,

כדאי קודם כל להיפגש עם התקליטן לשיחת תיאום ציפיות והכנה של השמעה.

אתם יכולים גם להגיד בכמה מילים, אילו סוגי שירים אתם רוצים שינוגנו באירוע. בכל אופן, הזמנה של תקליטן לחתונה, כדאי שתיעשה בהתאם לאופי האורחים והזוג המתחתן ובהתאם לטעמם המוזיקלי.

איך בוחרים DJ לחתונה ועל מה צריך לתת דעת כאשר אנחנו מתלבטים איזה תקליטן מתוך מכלול האפשרויות?

נניח ואנחנו מארגנים חתונה בעזרת חברה להפקות אירועים, אשר מעמידה לפנינו רשימה של 5 תקליטנים לחתונות אתם היא עובדת על בסיס קבוע.

כדאי קודם כל להתקשר לכל אחד מהם ולבקש מהם הקלטות עם חתונות בהן הם תקלטו.

כך תוכלו להתרשם במו עיניכם כיצד מתפקד ה-DJ הספציפי הזה ומה הוא סוג השירים שמביא

תקליטן לחתונה לאחר מכן, אתם יכולים לפנות ל-DJ שהתרשמתם בצורה הרבה ביותר מהתפקוד שלו ולהזמין אותו לפגישה אישית, בה תוכלו לספר לו מעט אודות עצמכם ולהגיד לו כיצד אתם רוצים לעצב את רשימת ההשמעה שלו, איזה שיר אתם רוצים שיהיה השיר שינוגן כאשר תלכו לחופה.

כמו כן, אסור להזניח את נושא השכר שאתם מוכנים להוציא על הזמנה של תקליטן לחתונה.

333333333333333333333333333333

כמה טיפים לשכירת תקליטן לחתונה ודברים שכדאי להיזהר מהם:

טיפים:
עשה את המחקר שלך: חקור מספר תקליטנים לחתונה באזור שלך כדי לקבל מושג לגבי המחירים והשירותים המוצעים. עיין בביקורות ובדירוגים כדי לקבל מושג על מה שחוו לקוחות עבר עם כל DJ.

נפגש באופן אישי: קבע פגישה עם התקליטן שאתה שוקל כדי לדון בציפיות שלך ולראות אם אתה מרגיש בנוח לעבוד איתם. חשוב לוודא שהאישיות והסגנון שלהם מתאימים לך ולבן הזוג שלך.

דון בהעדפות המוזיקה שלך: ודא שהתקליטן מסוגל להתאים להעדפות המוזיקה שלך ויכול לנגן מגוון מוזיקה כדי לבדר את האורחים שלך. תקליטן טוב לחתונה ייקח את הזמן להכיר את טעמי המוזיקה שלכם וליצור פלייליסט שמתאים לאירוע שלכם.

בקש הפניות: בקש מהדיג'יי הפניות מלקוחות קודמים כדי שתוכל לקבל מושג על המקצועיות, הדייקנות והביצועים שלהם.

תכננו מראש: הקפידו להזמין את התקליטן שלכם זמן רב מראש כדי להבטיח זמינות ביום חתונתכם.

דברים שכדאי להיזהר מהם:
חוסר תקשורת: אם התקליטן מתקשה ליצור אתו קשר או לוקח לו הרבה זמן להגיב לשיחות או למיילים שלך, זה עשוי להיות סימן לתקשורת לקויה ועלול להוביל לבעיות ביום חתונתך.

חוסר ניסיון: תקליטן חסר ניסיון או ניסיון מוגבל בחתונות עלול שלא לדעת להתמודד עם מצבים בלתי צפויים שעלולים להתעורר במהלך האירוע.

ציוד לקוי: ודאו כי ל-DJ יש ציוד איכותי אשר תקין ויכול לספק צליל ברור ואיכותי.

התנהגות לא מקצועית: חפשו סימני אזהרה להתנהגות לא מקצועית, כמו הופעה מאוחרת, לא מאורגנת או גסות רוח כלפיכם או כלפי האורחים שלכם.

ודא שהתקליטן מספק חוזה כתוב המתאר את השירותים, העמלות ומדיניות הביטולים שלו. אם הם מסרבים לספק חוזה, זה עשוי להיות דגל אדום שהם לא איש מקצוע בעל מוניטין.