תכשיטים לחתן כלה

אין זה סוד שתכשיטים משלימים את המראה הכולל ובלעדיהם מורגש שמשהו חסר והמראה למעשה נטול שיק או סטייל.

כלל זה תקף לגבי כל מראה במיוחד לנשים גם בחיי היום יום אך כאשר מדובר בחתונה הכלל מקבל משנה תוקף כאשר יש צורך להיראות במיטבנו ולהרשים במראה את כל האורחים.

מה גם שהמראה של החתן והכלה ביום חתונתם ילווה אותם לאורך חייהם בתמונות ובסרט הוידאו ולכן עליהם להראות טוב ככל האפשר ולהקפיד על סטייל ועיצוב ומראה מוקפד למדי.

בחירת תכשיטים למשל, לא מסתכמת רק בבחירת טבעת נישואין כפי שכולם נוטים לחשוב, אלא גם מדובר גם על התכשיטים שהכלה תענוד ביום חופתה.

עליהם להתאים למראה הכולל של הכלה ולאופי שמלת הכלה שתלבש.

באשר לתכשיטים לחתן, תחום שעדיין לא מפותח כמו תכשיטים לכלה אך עדיין יש לו ביקוש במיוחד בתחום טבעות הנישואין ושעוני היד.

ישנם מעצבי תכשיטים רבים שבאים לתת מענה בתחום זה ולהם קולקציות תכשיטים מיוחדות למתחתנים, יש כאלה כמובן שמתאימים למתחתנים ולאו דווקא משתייכים לקולקציה מסוימת ולכן החתן והכלה אחרי חיפושים יוכלו למצוא בדיוק את התכשיטים ובמיוחד טבעות המתאימים להם ולטעמם.

מעצבי תכשיטים משלבים סגנונות שונים וסוגי מתכות שיוצרים מראה בלתי נשכח ומיוחד במינו כאשר מדי שנה מתחדשים העיצובים בהתאם לרוח התקופה ולאופנה השולטת בתחום.

כלות שרוצות להרשים בתכשיטים או חתן שרוצה לענוד שעון יד מיוחד או שרשרת מיוחדת יכולים להתייעץ עם המלבישים בשמלות כלה או חליפות חתן כדי שימליצו להם על התכשיט המתאים ביותר מאחר ותכשיטים חייבים להיות בהתאמה ללבוש.

אם כלה הלובשת שמלת כלה מפוארת שכבר מעוטרת באבני חן רבות ותענוד על עצמה תכשיטים גדולים ונועזים, המראה המתקבל יהיה מוגזם וכבד.

צבעי תכשיטים עזים למשל: סגול, ורוד, ירוק עז וכו' יימשכו תשומת לב מיוחדת ויבלטו ביותר מעל גבי הצבע הלבן של שמלת הכלה אך בחירתם קשורה גם לאופי הכלה באם הוא נועז או לא.

לכלות שאוהבות תכשיטים קלאסיים רצוי להתאים שרשרת לעגילים ולצמיד, סוג התכשיט הנפוץ אך יחד עם זאת קלאסי במיוחד הוא הפנינים- הן מתאימות לכל שמלת כלה פשוטה או מפוארת ומעניקות מראה יוקרתי ועדין.

קיים גם עוד טרנד אופנתי עדכני בתחום התכשיטים והוא ענידת תכשיט אחד גדול מיימדים שבולט מאוד בנוכחותו וייחודו, אך גם כאן רצוי להיזהר שלא להגזים ולחצות את גבולות הטעם הטוב.

בבחירת תכשיטים לכלות מומלץ להתחשב בהיבט נוסף והוא עיצוב השיער כאשר אביזרי שיער כמו כתר או קשתות או אפילו קישוט לשיער נחשב כתכשיט לכל דבר ולכן בבחירת התכשיטים חשוב להתייחס גם להיבט זה כדי ליצור מראה אחיד והרמוני ולא מוגזם.